Τι μπορούμε να κάνουμε;
Τι μπορούμε να κάνουμε;
Λυπούμαστε που συνέβη κάτι τέτοιο. Παρά ταύτα, είμαστε εδώ για να σου παρέχουμε την πιο ολοκληρωμένη #FullDigital εμπειρία. Για το λόγο αυτό, σου ζητάμε να επικοινωνήσεις μαζί μας στο go@fulldigital.gr ώστε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για σένα.
Φυσικά! Το υλικό της κάρτας, μπορεί να επιστραφεί.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή του.
Σύμφωνα με τη γενική πολιτική επιστροφών της εταιρείας fulldigital.gr, ο πελάτης δικαιούται να επιστρέψει προϊόν και να ζητήσει την αντικατάσταση του εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής όπως αυτή αποδεικνύεται από το παραστατικό της εταιρείας courier.
Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία το παρέλαβε ο καταναλωτής, να είναι καινούριο, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγιστει ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του, το προϊόν να μην έχει φθαρεί ή αλλοιωθεί, να είναι όπως ακριβώς πριν την πώλησή του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.λπ.) και να συνοδεύεται από τα νόμιμα έγγραφα (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο).
Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης επιβαρύνεται με το ανάλογο κόστος μεταφοράς παλαιού και νέου προϊόντος.
Σημαντική προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, να επικοινωνήσετε την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τότε η εταιρεία fulldigital.gr έχει το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση.
Εφόσον επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εγγράφως στο e-mail info@fulldiital.gr αναφέροντας ημερομηνία / αριθμό παραστατικού αγοράς όπως και την αιτιολογία της επιστροφής εντός της ως άνω προθεσμίας.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγξετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη με αποστολή e-mail στο info@fulldigital.gr.
Εξαίρεση για το δικαίωμα υπαναχώρησης από μια online αγορά, αποτελεί, μεταξύ των άλλων, η :
- προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα της υπαναχώρησης
Λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στο https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation